Sunday, August 12, 2018

قفل دیجیتال

وقتی نیاز به قفل های دیجیتال و هوشمند حس شد بیشتر شرکتهای تولید قفل به تولید دیجیتال بر حسب سلیقه مشتری و خواسته آن ها ،قفل های با قابلیت های بالا که احتیاجی به حمل کلید نداشته باشد با اثر انگشت و یا رمز های جند رقمی باز شود و به غیر از آن عوامل هشداری بسیاری داشته باشد مثلا حساس بودن در برابر گرمای بالا و یا ضربه های غیر عادی ...
در حال حاضر تقریبا همه هتل ها معمولا از مدلهای کارتی استفاده می کنند که یک عدد کارت به مشتری داده می شود و مسافر با تماس بسیار راحت کارت با قفل به راحتی درب باز می شود ومسافر به راحتی وارد می شود.

دلایل محبوبیت قفل های دیجیتال

قفل های دیجیتال به دلایل زیادی در حال حاضر محبوب شده اند بعضی دلایل را در زیر برایتان یاد آور می شویم.
1-شما احتیاجی به حمل کلید ندارید کارت و کلید مغناطیستی ،رمز یا اثر انگشت شما کلیدشما می باشد که بسیار قابل اعتماد تر از کلید می باشد
رمز در حافظه شما می باشد که آن در یکی از امن ترین جا ها قرار دارد.

2-دیگر نگران ماندن در پشت درب منزل یا اتاق خود نباشید زیرا رمز یا اثر انگشت شما همیشه همراه شما می باشد .
3-احتیاجی به قفل اضافه و یا اینکه وقتی از منزل خارج می شوید چند دقیقه ای وقت خود را صرف کنید برای قفل کردن درب منزل یا اتاق ندارید زیرا در صورت خروج خود به خود درب قفل می شود و احتیاجی به صرف زمان و انرژی برای قفل ندارید و همچنین در هنگام برگشت هم به راحتی درب را باز می کنید.
4-این قفل ها دیگر مانند قفلهای مکانیکی یا قدیمی نیستند که وقتی با دیلم ویا وسیله ای به آنها ضربه بزنید واکنشی نشان ندهند و احتمال باز شدن داشته باشند . این قفلها در صورتی که احساس کنند کسی قصد تخریب آنرا داشته باشد با آلارم خود مانند یک دزدگیر عمل کرده و سعی در مطلع کردن اطرافیان و فراری دادن مهاجم دارد، «یعنی به زبان ساده قفلی است با دزدگیر»
این قفل ها به شوک های الکتریکی هم حساس می باشند چون سری اول قفل ها که آمدند به شوک حساس نبودند و بعضی از سارقین متوجه این تقطه ضعف شده بودند و باشوک دادن آنها را باز می کردند ولی این روش دیگر امکان پذیر نمی باشد.
قفل های شرکت ما در صورت شوک های شدید چند ثانیه خاموش می شود(تحمل 3000ولت شوک را دارد)
شرکت بی ان بی گیت در زمینه گیت فروشگاهی و دزدگیر لباس تجربه و مهارت بالا دارد و بهترین انتخاب شما در این زمینه خواهد بود.
منبع:

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.