Sunday, August 12, 2018

سفر به جزیره موش آنتالیا

سفر به جزیره موش آنتالیا

برای شما وجود همچین جزیره زیبا و متفاوتی عجیب نیست؟دوست ندارید این جزیره را از نزدیک ببینید؟فقط با دیدن این جزیره به زیبایی آن پی میبرید.

این جزیره در ساحل کالکان آنتالیاست. کالکان یک شهرک صلح آمیز و ماهیگیری است که در سواحل خیره کننده در ترکیه واقع شده است و یکی از معدود ساکنان است که تحت تأثیر بازسازی وگردشگری قرار نگرفته است. گرچه اقتصاد اصلی این شهر گردشگران است و شهروندان برای ورود گردشگران استقبال گرم میکنند.

ساحل کالکان از معدود سواحل ناشناخته آنتالیاست،ساکنین این ساحل بسیار مهماندوست و مهربان هستند.جزیره موش جزیره کوچکی است که در کنار این جزیره چند جزیره کوچک دیگر هم قرار دارد.دلیل نامگذاری این جزیره ،به جزیره موش این نیست که در آنجا موش های فراوانی زندگی میکنند،جالب اینست که هیچ موشی در این جزیره نیست.فقط تنها به دلیل اینکه از نظر شکل ظاهری شبیه به موش است به جزیره موش معروف شده است.

میتوان گفت جزیره موش یکی از دست نخورده ترین جاذبه های گردشگری آنتالیاست فقط افرادی که بسیار کنجکاو هستند به این جزیره سفر میکنند.

سفر به جزیره موش آنتالیا

بهترین راه برای رفتن به جزایر، سفرهای قایقی است که یک تجربه فوق العاده ای را برای شما رقم میزند. در طول راه شناگران وغواصان حرفه ای را در جزیره میبینید. قایق های سبک سنتی زیادی در این جزیره است،حتما یک روز قبل از سفر خود به این جزیره این قایق ها را رزو کنید.

اگر شما شناگر حرفه ای نیستید یا اینکه از آب میترسید، اما واقعا میخواهید جزیره موش را ببینید،بهترین راه این است که آنها را از یکی از رستوران های مجلل یا رستوران های کافه ای که در کلکانی واقع شده اند مشاهده کنید.

در یک شب روشن، شما با یک دیدگاه دیدنی که با شهرها و ستاره ها و سپس این دو جزیره شناور جادویی روبرو می شود مواجه خواهید شد.که یک اتفاق شگفت انگیز و رویایی است.

حرف آخر ما، تور آنتالیا تو رزرو کن! کرم ضدآفتاب و دوربین خود را فراموش نکنید!

آژانس گردشگری دلارام سیر آسمان کارگذار تور ترکیه و تور استانبول

یکی از آژانس های فعال در زمینه ارائه خدمات تور های گردشگری به مقصد ترکیه،استانبول،آنتالیا و... می باشد که همواره سعی کرده است تا بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه دهد.شما مسافران عزیز در هر زمان از سال می توانید به اژانس ما مراجعه نمایید و عازم ترکیه شوید.

منبع:

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.